საგანმანათლებლო სისტემაში ახალი მეთოდების დანერგვა საკმაოდ რთულია, იმიტომ რომ ადამიანებს გააჩნიათ მიდრეკილება ასწავლონ ისევე, როგორც თვითონ სწავლობდნენ. ასევე, საგანმანათლებლო სტრუქტურებისთვის სასწავლო-აღმრზდელობითი პროცესის მოდელების შეცვლა ძნელია. მაგრამ, ჩვენ ვცხოვრობთ პოსტინდუსტრიულ, ციფრულ სოციუმში და ჩვენი ბავშვები უნდა შეეგუონ ახალ გარემოში ცხოვრებას. სწორედ ესაა განათლების საბოლოო მიზანი - მიმდინარე საზოგადოებრივ პროცესებში შესვლა, ადაპტირება და წინსვლა....