გაკვეთილზე გამოყენებულ იქნა შემდეგი მეთოდები, სტრატეგიები, აქტივობები:
,,დაასათაურე ეპიზოდები და დაალაგე ს წორი თანმიმდევრობით’’ - მოსწავლეებს ჯგუფებში დაურიგდათ დანაწევრებული ტექსტი და მიეცათ დავალება წაეკითხათ , დაელაგებინათ სწორი თანმიმდევრობით და დაესურათებინათ.
.,,პირამიდა’’ -ანუ წაკითხული ნაწარმოების სქემატური მონახაზის შექმნა, მოსწავლეებისგან მთლიანი ტექსტის ერთგვარ შეჯამებას მოითხოვს. ამ პროცესის გასაადვილებლად, მასწავლებელმა წინასწარ მოამზადა პირამიდის ფორმის გრაფიკული მაორგანიზებლი, რომლის შევსებაზეც მასწავლებელმა და მოსწავლეებმა ერთად იმუშავეს.
. ,,თხრობა სხვადასხვა ინტერპრეტაციით’’ -მოსწავლეებმა შეძლეს ზღაპრის თხრობა სხვადასხვა ინტერპრეტაციით, სხვადასხვა პოზიციიდან . მაგ: მოკლე შინაარსის თხრობა, დეტალური თხრობა, კონკრეტული ეპიზოდის თხრობა, თხრობა პერსონაჟის პოზიციიდან.
.,,ცხელი სკამი’’- თხრობის პროცესი მიმდინარეობდა საინტერესო ფორმატით: მთხრობელები სხდებოდნენ სკამზე და ყვებოდნენ შინაარსს პერსონაჟის პოზიციიდან. მსმენელები კითხვებს უსვამდნენ მთხრობელ ,,პერსონაჟს.’’
.,,გააგორე კამათელი’’/დაუსრულებელი წინადადებები - გაკვეთილის დასასრულს მოხალისე მოსწავლეებმა კუბის ფორმის ფიგურები - ,,კამათელები’’ (რომლის წახნაგებზეც დაწერილი იყო დასკვნითი შინაარსის მქონე დაუსრულებელი

