error
  • XML Parsing Error at 1:401. Error 73: > required
ღია გაკვეთილი მეორე კლასში
ღია გაკვეთილი მეორე კლასში
ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელმა ნათია გვილიამ მეორე კლასში ღია გაკვეთილი ჩაატარა თემაზე: ფრანგული ზღაპარი ,,ჩიტბატონა’’, რომელიც მიზნად ისახავდა ტექსტის შეჯამებას, რეზიუმირების უნარის განვითარებას; ტექსტის ანალიზის, არგუმენტირების უნარ-ჩვევებს; ნაწარმოებში ამბის დასაწყისისა და დასასრულის, გარემოს, პერსონაჟებისა და სიუჟეტური ხაზების მნიშვნელოვანი ასპექტების გათავისებას; ტექსტში დასმული პრობლემების ამოცნობისა და ჩამოყალიბების, ასევე, იმის განსაზღვრას, თუ როგორაა ეს პრობლემები ტექსტში გადაწყვეტილი; ტექსტში ძირითადი ინფორმაციის დადგენისა და მისი წერილობით გადმოცემის უნარ-ჩვევის განვითარებას;
გაკვეთილზე გამოყენებულ იქნა შემდეგი მეთოდები, სტრატეგიები, აქტივობები:
,,დაასათაურე ეპიზოდები და დაალაგე ს წორი თანმიმდევრობით’’ - მოსწავლეებს ჯგუფებში დაურიგდათ დანაწევრებული ტექსტი და მიეცათ დავალება წაეკითხათ , დაელაგებინათ სწორი თანმიმდევრობით და დაესურათებინათ.
.,,პირამიდა’’ -ანუ წაკითხული ნაწარმოების სქემატური მონახაზის შექმნა, მოსწავლეებისგან მთლიანი ტექსტის ერთგვარ შეჯამებას მოითხოვს. ამ პროცესის გასაადვილებლად, მასწავლებელმა წინასწარ მოამზადა პირამიდის ფორმის გრაფიკული მაორგანიზებლი, რომლის შევსებაზეც მასწავლებელმა და მოსწავლეებმა ერთად იმუშავეს.
. ,,თხრობა სხვადასხვა ინტერპრეტაციით’’ -მოსწავლეებმა შეძლეს ზღაპრის თხრობა სხვადასხვა ინტერპრეტაციით, სხვადასხვა პოზიციიდან . მაგ: მოკლე შინაარსის თხრობა, დეტალური თხრობა, კონკრეტული ეპიზოდის თხრობა, თხრობა პერსონაჟის პოზიციიდან.
.,,ცხელი სკამი’’- თხრობის პროცესი მიმდინარეობდა საინტერესო ფორმატით: მთხრობელები სხდებოდნენ სკამზე და ყვებოდნენ შინაარსს პერსონაჟის პოზიციიდან. მსმენელები კითხვებს უსვამდნენ მთხრობელ ,,პერსონაჟს.’’
.,,გააგორე კამათელი’’/დაუსრულებელი წინადადებები - გაკვეთილის დასასრულს მოხალისე მოსწავლეებმა კუბის ფორმის ფიგურები - ,,კამათელები’’ (რომლის წახნაგებზეც დაწერილი იყო დასკვნითი შინაარსის მქონე დაუსრულებელი
www.gg-school.gewww.gg-school.ge
03 აპრილი, 2014 წ.
FaceBook Twitter Digg MySpace Delicious Google ელფოსტაბეჭდვა
ფოტოგალერეა
პრომო გალერეა
ჯიმშერ ღურწკაია - ჯიჯის დამფუძნებელი და მესაკუთრე
გმადლობთ, რომ დაინტერესდით ჯჯ-გიმნაზიით და ეწვიეთ ჩვენს ვებ-გვერდს! ჩვენ კარგად გვესმის, თუ რაოდენ ძნელია მშობლისათვის შვილის განათლებასთან დაკავშირებით იმ გადაწყვეტილების მიღება, რომელმაც შესაძლოა მთელი ოჯახის მომავალი ბედი განსაზღვროს, ხოლო პედაგოგისთვის ისეთი სამსახურის პოვნა,სადაც შესაძლებელია სრული თვითრეალიზაცია და აღიარების მოპოვება. ვიმედოვნებთ, ვებ-გვერდი დაგეხმარებათ გიმნაზიის გაცნობასა და ინფორმირებული გადაწყვეტილების მიღებაში.