მათ წყვილებში გაიაზრეს ალგორითმი, გაარჩიეს ნიმუშები და შემდგომ ინდივიდუალურად შეასრულეს დავალებები. თვითონვე შეამოწმესმეწყვილისნამუშევარი და შეცდომების აღმოჩენისას, ერთმანეთს გაუზიარეს საკუთარ გამოცდილება.
გაკვეთილის ბოლოს მოხდა შეძენილი ცოდნისა და უნარების განზოგადება. მოსწავლეებმა კიდევ ერთხელ ჩამოაყალიბეს სათანადო ალგორითმები.
საბოლოოდ, მოსწავლეები საკუთარი მიღწევებით კმაყოფილები დარჩნენ, რაც იძლევა საფუძველს, რომ საშინაო დავალებებზე მუშაობით განიმტკიცებენ შეძენილ უნარებს.
