GG იწყებს პედაგოგების შერჩევას
საბაზო და საშუალო საფეხურებისათვის!
დაინტერესებულ პირებს შეუძლიათ მიიღონ დეტალური ინფორმაცია და შევასონ განაცხადის ფორმა, რომელიც განთავსებულია შემდეგ ბმულზე:
http://www.gg-school.ge/index.php?option=com_content&view=article&id=270&Itemid=421&lang=ka-GE შენიშვნა: GG-ის პედაგოგებს არ უნდა ჰქონდეთ შეზღუდვა სასწავლო მივლინებებთან დაკავშირებით, მათ შორის უცხოეთში.
კვალიფიკაცია:
• შესაბამისი უმაღლესი განათლება;
• პედაგოგიური საქმიანობის არა ნაკლებ 2 წლიანი გამოცდილება;
• სერთიფიცირება სასურველია
ცოდნა:
• ბავშვის ასაკობრივი განვითარების ძირითადი კანონზომიერებები;
• სწავლის ძირითადი თეორიები;
• ეროვნული სასწავლო გეგმის მიზნები და ფასეულობები;
• ეროვნული სასწავლო გეგმის (საგნობრივი პროგრამები, სწავლების თანამედროვე მიდგომები, შეფასების სხვადასხვა ფორმები) ცოდნა;
• პედაგოგიურ საქმიანობასთან დაკავშირებულ სამართლებრივი ბაზა- (საქართველოს კანონი ზოგადი განათლების შესახებ, ზოგადი განათლების ეროვნული მიზნები, მასწავლებლის სტანდარტი, საგნობრივი სტანდარტი, მასწავლებლის ეთიკის კოდექსი, მოსწავლის ქცევის კოდექსი, ბავშვის უფლებათა კონვენცია, გიმნაზიის მარეგულირებელი დოკუმენტები)
• კომპიუტერული პროგრამები;
• უცხო ენა (ინგლისური, რუსული ან გერმანული)-სასურველი
უნარები
• კლასის მართვა
• ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაცია;
• გუნდური და დამოუკიდებელად მუშაობა;
• სიახლეების ადვილად ათვისება;
• დროისა და სტრესის მართვა
• კონფლიქტების მართვა
დამოკიდებულებები:
• ბავშვების, მშობლებისა და თანამშრომლების პატივისცემა;
• განვითარებაზე ზრუნვა, შემოქმედებითობა, და ინოვაციურობა;
• მოწესრიგებულობა და პუნქტუალურობა.
მასწავლებლის მოვალეობები:
• სასწავლო პროცესის დაგეგმვა და წარმართვა ეროვნული და გიმნაზიის სასწავლო გეგმების მოთხოვნების შესაბამისად, საჭიროებისას ინდივიდუალური საგანმანათლებლო გეგმის შედგენა;
• სწავლისათვის უსაფრთხო, მზრუნველი, ორგანიზებული, კეთილგანწყობილი და წამახალისებელი სასწავლო გარემოს შექმნა;
• მოსწავლეებს შორის პოზიტიური ურთიერთობების ჩამოყალიბება, კონფლიქტების მშვიდობიანი გზით მოგვარება და მოსწავლეებში ეთიკური ღირებულებების ჩამოყალიბების ხელშეწყობა;
• თითოეული მოსწავლის სულიერ, ზნეობრივ, ემოციურ და ფიზიკურ განვითარებაზე ზრუნვა;
• სწავლების სხვადასხვა მიდგომებისა და მეთოდების გამოყენება თითოეული მოსწავლის ეფექტიანი სწავლისა და წინსვლისათვის;
• ინფორმაციული და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება საგნის ეფექტურად სწავლების მიზნით;
• თითოეული მოსწავლისათვის სწავლაში დახმარების გაწევა როგორც საგაკვეთილო, ასევე არასაგაკვეთილო დროს მისი ასაკობრივი და ინდივიდუალური თავისებურებების გათვალისწინებით;
• შეფასების მეთოდების გამოყენებით მოსწავლეების პროგრესის შეფასება;
• ეთიკის ნორმების დაცვა მოსწავლეებთან, კოლეგებთან, მშობლებსა და საზოგადოების სხვა წარმომადგენლებთან ურთიერთობის დროს;
• საკუთარი გამოცდილების მუდმივი კვლევა და შეფასება, პროფესიულ განვითარებაზე ზრუნვა, ცოდნის განახლება და პროფესიული საქმიანობის გაუმჯობესება;
• კოლეგებთან თანამშრომლობა;
• მშობლებთან რეგულარული კომუნიკაცია მოსწავლეთა აკადემიური პროგრესისა და სხვა სასწავლო საკითხების შესახებ;
• სასწავლებლის განვითარებაზე ზრუნვა;
• საწავლებელთან გაფორმებული ხელშეკრულებით გათვალისწინებული სხვა მოვალეობები