დღეს, მე-9 კლასში ქართული ენისა და ლიტერატურის გაკვეთილზე მასწავლებელმა ფონური ცოდნის გასააქტიურებლად და გამოცდილების ურთიერთგაზიარების მიზნით, მოსწავლეებს მე-7 კლასელების მიერ შესრულებული სქემები შესთავაზა.
ამ აქტივობის დახმარებით, მეცხრეკლასელებმა ოპტიმალურ დროში, ორგანიზებულად შეძლეს, სახელზმნის კატეგორიის განმეორება და მე-9 კლასში შესწავლილ ნაწარმოებებში მათი აღმოჩენა და ფუნქციების განსაზღვრა.
აღნიშნულ აქტივობაზე მოსწავლეებმა დადებითი თვითრეფლექსია გამოამჟღავნეს. მათი აზრით, საჭირო ინფორმაციის მიღება და ახალთან დაკავშირება მრავალფეროვანი მეთოდებით არის შესაძლებელი.