error
  • XML Parsing Error at 1:401. Error 73: > required
ესეს სტრუქტურა და მახასიათებლები
ესეს სტრუქტურა და მახასიათებლები
დღეს, მეშვიდე კლასეელებმა ქართულის გაკვეთილზე, დიქტოგლოსის მეთოდის საშუალებით შეისწავლეს არგუმენტირებული ესეს სტრუქტურა და მახსიათებლები.
პედაგოგმა, ქალბატონმა ლელა კვირტიამ, მოსწავლეებს რამდენიმე თეზისი შესთავაზა. თითოეულმა მოსწავლემ არჩევანი გააკეთა მისთვის საინტერესო და აქტუალურ საკითხზე, რომლის მიხედვით შექმნა ესე. რეფლექსიის ფაზაში მოსწავლეებმა შეავსეს გაკვეთილზე მიღწეული შედეგების თვითშეფასების კითხვარი.
გთავაზობთ რამდენიმე მათგანის შეფასებას:
,,მასწავლებელმა წაგვიკითხა ილია ჭავჭავაძის არგუმენტირებული თხზულება და ჩვენ წერილობით აღვადგინეთ ტექსტი. ამით შევამოწმეთ ჩვენი დამახსოვრების და ინფორმაციის დახარისხების უნარი"- ანი ვადაქარია
,, მე ყველაზე უფრო მომეწონა ის რომ თვითონ შევქმენი ესე და გავიგე, რომ არგუმენტირებულ ესეს აქვს მოკლე შესავალი, არგუმენტირების მონაკვეთი და დასკვნა, ჩემი აზრით ჩემს ესეში ყველა ეს წესი დავიცავი"-რატი ქარდავა
12 ნოემბერი, 2015 წ.
FaceBook Twitter Digg MySpace Delicious Google ელფოსტაბეჭდვა
ფოტოგალერეა
პრომო გალერეა
ჯიმშერ ღურწკაია - ჯიჯის დამფუძნებელი და მესაკუთრე
გმადლობთ, რომ დაინტერესდით ჯჯ-გიმნაზიით და ეწვიეთ ჩვენს ვებ-გვერდს! ჩვენ კარგად გვესმის, თუ რაოდენ ძნელია მშობლისათვის შვილის განათლებასთან დაკავშირებით იმ გადაწყვეტილების მიღება, რომელმაც შესაძლოა მთელი ოჯახის მომავალი ბედი განსაზღვროს, ხოლო პედაგოგისთვის ისეთი სამსახურის პოვნა,სადაც შესაძლებელია სრული თვითრეალიზაცია და აღიარების მოპოვება. ვიმედოვნებთ, ვებ-გვერდი დაგეხმარებათ გიმნაზიის გაცნობასა და ინფორმირებული გადაწყვეტილების მიღებაში.