განათლება:
- ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ფილოლოგიის ფაკულტეტი ქართული ენა და ლიტერატურა კვალიფიკაცია: ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი (ბაკალავრიატი) 2000- 2004
- ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი თანამედროვე ქართული ლიტერატურა
(მაგისტრატურა) 2004-2006
- სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი თანამედროვე ქართული ლიტერატურა და ლიტერატურის თეორია
(დოქტორანტურა) 2012-2016
ტრენინგები და სერთიფიცირების კურსები:
- თბილისის ტექნიკური უნივერსიტეტი ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლების თანამედროვე მეთოდები 2006- 2007
- თბილისის საერო უნივერსიტეტი თანამედროვე ლიტერატურის თეორია და პრობლემები 2007-2008
- ჟიული შარტავას სახელობის უნივერსიტეტი ქართული ლიტერატურის სწავლება პილოტირებულ კლასებში 2008-2009
- მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ცენტრი პროფესიული უნარები -სასწავლო პროცესის დაგეგმვა,მართვა, შეფასება 2015
- მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ცენტრი სასწავლო რესურსის შეფასების კრიტერიუმები 2016
- მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ცენტრი სამოდელო გაკვეთილის ტიპები და დაგეგმვა 2016
- მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი მოსწავლეთა ასაკობრივი თავისებურებები სწავლისა და განვითარების თეორიები და მათი გამოყენება საწავლო პროცესში 2016
- უწყვეტი განვითარების ეროვნული ცენტრი ტრენინგი ტრენერებისთვის ტრენერის სერტიფიკატი 2016
- ილიას სახელმწიფო უნივესიტეტი პრაქტიკის კვლევა 2016
- მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი მოსწავლეთა შეფასება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში 2017
- მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ,,ევროპა ჩემ გაკვეთილზე" 2017
- მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი სამუზეუუმო მასალების გამოყენება ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლების ეფექტიანობისათვის 2018
- მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ონლაინ რესურსების გამოყენება სასწავლო პროცესში 2018
- მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში 2018
- მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ინტელის ძირითადი კურსი: პროექტებით სწავლება და ინფორმაციული-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ინტეგრაცია 2019
- განვითარების ეროვნული ცენტრი მოდული 1 -მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები 2019
- განვითარების ეროვნული ცენტრი მოდული 3 -მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები 2019
- განვითარების ეროვნული ცენტრი პროექტი ,, მასწავლებელი მეგზური ევროპისკენ“ 2019
- ,,მე და საზოგადეობა“ სწავლება 2019
სერტიფიკატები:
- სერტიფიკატი - პირველი ხარისხის დიპლომი ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 2004
- სერტიფიკატი თბილისის ტექნიკური უნივერსიტეტი 2006
- პირველი ხარისხის დიპლომი ჟიული შარტავას სახელობის უნივერსიტეტი 2009
- პროფესიული უნარები მასწავლებლის სახლი 2013
- ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლის სერტიფიკატი #0014266 გამოცდების ეროვნული ცენტრი, თბილისის დიდუბე-ჩუღურეთის რესურსცენტრი 2013 წლის 13 სექტემბერი
- ქართული ენისა და ლიტერატურის უფროსი მასწავლებლის სეტიფიკატიN მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 2015
- ტრენერის სერტიფიკატი N 02/768 მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი & თსუ უწყვეტი განვითარების ცენტრი 2016
- წარმატებული სასწავლო პრაქტიკა მედიაწიგნიერების, ეკოლოგიური წიგნიერებისა და სემიოტიკური კომპეტენციის განვითარებისთვის
- პირველი ხარისხის დიპლომი ილიას უნივერსიტეტი & მასწავლებლის სახლი 2016
- ქართული ენისა და ლიტერატურის წამყვანი მასწავლებლის სეტიფიკატი N 000000300 მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 2018
- ქართული ენისა და ლიტერატურის მენტორი მასწავლებლის სერტიფიკატი მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 2018
სამუშაო გამოცდილება:
- 2003-2004 გამომცემლობა „მარჯი“, „ზანი“, „ეგრისი“ რედაქტორი კორექტურა, სტილი, რედაქტირება
- 2004-2006 თბილისის ჰუმანიტარულ-ეკონომიკური კოლეჯი მასწავლებელი ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლება
- 2007-2008 თბილისის საერო უნივერსიტეტი ლექტორი ჰუმანიტარულ საგანთა სწავლება
- 2009-2010 საგამომცემლო სახლის „ინოვაცია“, ჟურნალები: „მარჯი“, „ბიზნესი და კანონმდებლობა“, „ორნატი“ და სხვა მთავარი რედაქტორი საზოგადოებასთან ურთიერთობა, მასალების მოპოვება, რედაქტირება
- 2006-დან -2013 ჟიული შარტავას სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ასისტენტ-პროფესორი ჰუმანიტარულ საგანთა სწავლება
- 2009-დღემდე სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ფილოლოგიის მეცნიერებათა ასისტენტ-პროფესორი ფილოლოგიური კურსები
- 2013-დან დღემდე ალექსანდრე ღურწკაიას გიმნაზია ,,ჯიჯი“ ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი
- ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლება, ჰუმანიტარული კათედრის ხელმძღვანელი 2020
- დღემდე შოთა მესხიას ზუგდიდის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი , პროფესიულ ინტეგრირებული პროგრამები ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლება,ინტეგრირებული სწავლების პროგრამების შემუშავება
ნაშრომები და სტატიები:
- ისტორიული რეკონსტრუქცია თანამედროვე ქართულ პროზაში 2020, თსუ სამეცნიერო შრომები
- ტექსტის დეკომპოზიცია (ირაკლი ლომოურის „შემთხვევა“) – ფილოლოგიური პარალელები. სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სამეცნიერო შრომების კრებული, თბილისი, 2016, გვ.161-172
- დეკოდირების ხარაჩო-მეთოდი პოსტმოდერნისტული ტექსტის ანალიზისთვის - მასწავლებელთა საერთაშორისო სასწავლო- მეთოდური კონფერენცია, თბილისი, 2016. 13 მაისი
- ასოციაცური ინტერტექსტუალობის მოდელი (აკა მორჩილაძის “გადაფრენა მადათოვზე და უკან”) -სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის შრომები, ტ. XV, თბილისი, 2016, გვ. 116-123.
- ოთარ ჭილაძის რომანი-გაფრთხილება - ჟურნალი „დღეს და ხვალ“, №8, თბილისი, 2014, გვ.10-14
- ერთი „შემთხვევა“ თანამედროვე ქართულ ლიტერატურაში - საერთაშორისო სამეცნიერო კრებული „მარჯი“, № 3, თბილისი, 2014, გვ. 110-116
- პოსტმოდერნისტული ინტერტექსტუალობა - საერთაშორისო სამეცნიერო კრებული „მარჯი“, № 1, თბილისი, 2012, გვ.151-165
- კლასიკური ლიტერატურის კითხვები პოსტმოდერნისტულ ჭრილში - თსუ. სტუდენტური შრომების სამეცნიეროკრებული. თბილისი, 2010, გვ.108-114
- თანამედროვე დისკუსია „ოთაარანთ ქვრივის“ გარშემო - ჟურნალი „მწერლობა“, XI, №4, თბილისი, 2010
- ტექსტისდეკომპოზიცია (ირაკლი ლომოურის „შემთხვევა“) – ფილოლოგიური პარალელები. სოხუმისსახელმწიფო უნივერსიტეტის სამეცნიეროშრომების კრებული, თბილისი, 2016, გვ.161-172
- დეკოდირების ხარაჩო-მეთოდი პოსტმოდერნისტული ტექსტის ანალიზისთვის - მასწავლებელთა საერთაშორისო სასწავლო- მეთოდური კონფერენცია, თბილისი, 2016. 13 მაისი
მშობლიური, რუსული, ინგლისური