ლელა კვირტია
ლელა კვირტია
ქართული ენა და ლიტერატურის მასწავლებელი







განათლება:


- ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ფილოლოგიის ფაკულტეტი ქართული ენა და ლიტერატურა კვალიფიკაცია: ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი (ბაკალავრიატი) 2000- 2004


- ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი თანამედროვე ქართული ლიტერატურა
(მაგისტრატურა) 2004-2006


- სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი თანამედროვე ქართული ლიტერატურა და ლიტერატურის თეორია
(დოქტორანტურა) 2012-2016


ტრენინგები და სერთიფიცირების კურსები:
  • თბილისის ტექნიკური უნივერსიტეტი ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლების თანამედროვე მეთოდები 2006- 2007
  • თბილისის საერო უნივერსიტეტი თანამედროვე ლიტერატურის თეორია და პრობლემები 2007-2008
  • ჟიული შარტავას სახელობის უნივერსიტეტი ქართული ლიტერატურის სწავლება პილოტირებულ კლასებში 2008-2009
  • მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ცენტრი პროფესიული უნარები -სასწავლო პროცესის დაგეგმვა,მართვა, შეფასება 2015
  • მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ცენტრი სასწავლო რესურსის შეფასების კრიტერიუმები 2016
  • მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ცენტრი სამოდელო გაკვეთილის ტიპები და დაგეგმვა 2016
  • მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი მოსწავლეთა ასაკობრივი თავისებურებები სწავლისა და განვითარების თეორიები და მათი გამოყენება საწავლო პროცესში 2016
  • უწყვეტი განვითარების ეროვნული ცენტრი ტრენინგი ტრენერებისთვის ტრენერის სერტიფიკატი 2016
  • ილიას სახელმწიფო უნივესიტეტი პრაქტიკის კვლევა 2016
  • მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი მოსწავლეთა შეფასება ქართულ ენასა და ლიტერატურაში 2017
  • მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ,,ევროპა ჩემ გაკვეთილზე" 2017
  • მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი სამუზეუუმო მასალების გამოყენება ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლების ეფექტიანობისათვის 2018
  • მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ონლაინ რესურსების გამოყენება სასწავლო პროცესში 2018
  • მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ინფორმაციო და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში 2018
  • მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი ინტელის ძირითადი კურსი: პროექტებით სწავლება და ინფორმაციული-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების ინტეგრაცია 2019
  • განვითარების ეროვნული ცენტრი მოდული 1 -მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები 2019
  • განვითარების ეროვნული ცენტრი მოდული 3 -მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო გარემოს მახასიათებლები 2019
  • განვითარების ეროვნული ცენტრი პროექტი ,, მასწავლებელი მეგზური ევროპისკენ“ 2019
  • ,,მე და საზოგადეობა“ სწავლება 2019

სერტიფიკატები:

  • სერტიფიკატი - პირველი ხარისხის დიპლომი ივ. ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი 2004
  • სერტიფიკატი თბილისის ტექნიკური უნივერსიტეტი 2006
  • პირველი ხარისხის დიპლომი ჟიული შარტავას სახელობის უნივერსიტეტი 2009
  • პროფესიული უნარები მასწავლებლის სახლი 2013
  • ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლის სერტიფიკატი #0014266 გამოცდების ეროვნული ცენტრი, თბილისის დიდუბე-ჩუღურეთის რესურსცენტრი 2013 წლის 13 სექტემბერი
  • ქართული ენისა და ლიტერატურის უფროსი მასწავლებლის სეტიფიკატიN მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 2015
  • ტრენერის სერტიფიკატი N 02/768 მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი & თსუ უწყვეტი განვითარების ცენტრი 2016
  • წარმატებული სასწავლო პრაქტიკა მედიაწიგნიერების, ეკოლოგიური წიგნიერებისა და სემიოტიკური კომპეტენციის განვითარებისთვის
  • პირველი ხარისხის დიპლომი ილიას უნივერსიტეტი & მასწავლებლის სახლი 2016
  • ქართული ენისა და ლიტერატურის წამყვანი მასწავლებლის სეტიფიკატი N 000000300 მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 2018
  • ქართული ენისა და ლიტერატურის მენტორი მასწავლებლის სერტიფიკატი მასწავლებლის პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი 2018

სამუშაო გამოცდილება:

  • 2003-2004 გამომცემლობა „მარჯი“, „ზანი“, „ეგრისი“ რედაქტორი კორექტურა, სტილი, რედაქტირება
  • 2004-2006 თბილისის ჰუმანიტარულ-ეკონომიკური კოლეჯი მასწავლებელი ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლება
  • 2007-2008 თბილისის საერო უნივერსიტეტი ლექტორი ჰუმანიტარულ საგანთა სწავლება
  • 2009-2010 საგამომცემლო სახლის „ინოვაცია“, ჟურნალები: „მარჯი“, „ბიზნესი და კანონმდებლობა“, „ორნატი“ და სხვა მთავარი რედაქტორი საზოგადოებასთან ურთიერთობა, მასალების მოპოვება, რედაქტირება
  • 2006-დან -2013 ჟიული შარტავას სახელობის სასწავლო უნივერსიტეტი ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ასისტენტ-პროფესორი ჰუმანიტარულ საგანთა სწავლება
  • 2009-დღემდე სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი ფილოლოგიის მეცნიერებათა ასისტენტ-პროფესორი ფილოლოგიური კურსები
  • 2013-დან დღემდე ალექსანდრე ღურწკაიას გიმნაზია ,,ჯიჯი“ ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი
  • ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლება, ჰუმანიტარული კათედრის ხელმძღვანელი 2020
  • დღემდე შოთა მესხიას ზუგდიდის სახელმწიფო სასწავლო უნივერსიტეტი , პროფესიულ ინტეგრირებული პროგრამები ქართული ენისა და ლიტერატურის პედაგოგი ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლება,ინტეგრირებული სწავლების პროგრამების შემუშავება

ნაშრომები და სტატიები:

  • ისტორიული რეკონსტრუქცია თანამედროვე ქართულ პროზაში 2020, თსუ სამეცნიერო შრომები
  • ტექსტის დეკომპოზიცია (ირაკლი ლომოურის „შემთხვევა“) – ფილოლოგიური პარალელები. სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სამეცნიერო შრომების კრებული, თბილისი, 2016, გვ.161-172
  • დეკოდირების ხარაჩო-მეთოდი პოსტმოდერნისტული ტექსტის ანალიზისთვის - მასწავლებელთა საერთაშორისო სასწავლო- მეთოდური კონფერენცია, თბილისი, 2016. 13 მაისი
  • ასოციაცური ინტერტექსტუალობის მოდელი (აკა მორჩილაძის “გადაფრენა მადათოვზე და უკან”) -სოხუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტის შრომები, ტ. XV, თბილისი, 2016, გვ. 116-123.
  • ოთარ ჭილაძის რომანი-გაფრთხილება - ჟურნალი „დღეს და ხვალ“, №8, თბილისი, 2014, გვ.10-14
  • ერთი „შემთხვევა“ თანამედროვე ქართულ ლიტერატურაში - საერთაშორისო სამეცნიერო კრებული „მარჯი“, № 3, თბილისი, 2014, გვ. 110-116
  • პოსტმოდერნისტული ინტერტექსტუალობა - საერთაშორისო სამეცნიერო კრებული „მარჯი“, № 1, თბილისი, 2012, გვ.151-165
  • კლასიკური ლიტერატურის კითხვები პოსტმოდერნისტულ ჭრილში - თსუ. სტუდენტური შრომების სამეცნიეროკრებული. თბილისი, 2010, გვ.108-114
  • თანამედროვე დისკუსია „ოთაარანთ ქვრივის“ გარშემო - ჟურნალი „მწერლობა“, XI, №4, თბილისი, 2010
  • ტექსტისდეკომპოზიცია (ირაკლი ლომოურის „შემთხვევა“) – ფილოლოგიური პარალელები. სოხუმისსახელმწიფო უნივერსიტეტის სამეცნიეროშრომების კრებული, თბილისი, 2016, გვ.161-172
  • დეკოდირების ხარაჩო-მეთოდი პოსტმოდერნისტული ტექსტის ანალიზისთვის - მასწავლებელთა საერთაშორისო სასწავლო- მეთოდური კონფერენცია, თბილისი, 2016. 13 მაისი
ენები:


მშობლიური,  რუსული, ინგლისური


ბეჭდვა